piątek, 11 stycznia 2013

Jaki lajf, taki stajl...




Ja wprawdzie dopiero działalność w polskiej (i troszkę też angielskiej) blogosferze podróżniczej zaczynam, ale blogów podróżniczych czytam od liku w związku z czym z przyjemnością dołączam się do bardzo ciekawej akcji fejsbukowej (tak już pod ten lajf i stajl...). Generalnie chodzi o to, że organizatorzy konkursu Blog Roku stwierdzili, że w końcu podróże są takie modne obecnie, że czemu by i nie podciągnąć ich pod wspólną kategorię 'lajfstajl' w największym polskim konkursie tego typu (razem z gotowaniem, ciuszkami, wystrojami wnetrz itp)? A ja naiwnie szukałam ich w kategorii 'ja i moja pasja'... och, jakże byłam naiwna! Przecież podróże to nie pasja tylko właśnie lajfstajl! Cieszę się, że organizatorzy konkursu raczyli mnie uświadomić :) W końcu podróżowanie może być takie stylowe:
nocleg z w pokoju z widokiem na morze...
...śniadanie w historycznym centrum miasta...
...wizyty w SPA...
...krioterapia....
No, to chyba udało mi się wbić w kategorię lajfstyajl ;) Pozdrawiam organizatorów konkursu i całą polską blogosferę podróżniczą.

W akcji udział biorą między innymi: 

podrozniccy.com, loswiaheros.pl, guideless.tv, zlaptrop.com, www.dalekoniedaleko.pl, nawlasneoczy.wordpress.com,www.cuba-miamor.blogspot.com, polonia-sardynia.blox.pl, www.wokoloswiata.blogspot.com, www.wedrowni.ufale.pl,www.thefamilywithoutborders.com, pojechana.wordpress.com, torellexpedition.pl, skokwbokblog.com,emiwdrodze.wordpress.com, www.naszcalyswiat.pl, lkedzierski.com, www.zyciewtropikach.com,bezdomu.wordpress.com, koralinatropiprzygody.wordpress.com, travelerlife.wordpress.com, www.careerbreak.pl,www.magda-tomek.com, lbtu.blogspot.com, www.vagabundos.pl, ethno-passion.blogspot.com,wypadnaweekend.blogspot.com, www.drwartacz.blogspot.com, www.mywanderlust.pl, ww.ruszajwdroge.pl

1 komentarz:

  1. Witam serdecznie. To świetny blog nawet dla tych, którzy wiele nie podróżują. Mnóstwo ciekawostek i kapitalne zdjęcia. Gratuluję. Zapraszam do siebie po wyróżnienie Liebster Blog i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń